Dagens God Afton: Aftonbladets Vulgära Säljknep

Dagens God Afton
Från dagens Aftonbladet.se:

Hej, kära "Oj, vilken vecka"-redaktionen. Skulle ni kunna svara på hur det här på något sätt skiljer sig från Ryanairs "märkliga påhitt"? Eller de ca 10-15 gånger varje dag som Aftonbladet.se själva väljer sexvinkeln på något för att få folk att klicka sig in och bli "störst i Sverige"? Ja, förutom att Ryanairs utvikningskalender är till för att göra reklam för dem OCH att pengar går till välgörenhet, förstås... Det är ju svinigt av dem då utvik inte har ett skit med att flyga att göra men... visst vet ni att ni försöker kalla er en nyhetstidning då och då?

Visst, det är BRA när man tar upp frågan kring sexism och marknadsföring och då har man rätt till att citera källan, visa vad de andra gjort fel men när eran länk tar en till ett klipp som är över en minut på flygvärdinnor som viker ut sig på en strand så tror jag att ni själva sysslar med lite "märkliga påhitt", okej?

Kanske ska ta steget fullt ut och börja köra "naked news" istället?


Karin Magnusson för Web-TV in i 2010-talet?





Hoppas jag får många läsare med de här bilderna...
Då finns jag till slut på riktigt!

bloglovin

Follow JanneFantastic on Twitter

 

Kommentera inlägget här:

 
Follow on Bloglovin